Banketbakkerij Horizon: Met gemak door de audits heen
In een gesprek met Judith Jansen, kwaliteitsmedewerker van Banketbakkerij Horizon in Velp, vertelt zij over de samenwerking met GONE pest control.
Met gemak door de audits heen
In 2024 heeft Judith diverse klantenaudits en audits van onder andere de NVWA (Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit) en IFS/BRC gehad. Deze audits zijn onaangekondigd en hier is de organisatie elke keer met veel lof voor geslaagd.
“Zolang ik zo makkelijk door de audits heen kom dan heb ik absoluut geen klachten over GONE. We hebben dikke complimenten gekregen over de nette beschrijvingen bij de laatste audit en de auditor was onder de indruk van de portal.”
Bij GONE werken wij met een online logboek waar wij samen met Banketbakkerij Horizon de aantekeningen bijhouden na elke inspectieronde. Dit logboek is essentieel voor het inzicht in de aandachtspunten en werkzaamheden die wij uitvoeren. Tijdens een audit kan Banketbakkerij Horizon direct laten zien dat zij volledig de controle heeft op de plaagdierbeheersing.
“Ik ben uitermate tevreden over GONE en zeker omdat we op dit moment geen aandachtspunten hebben. Het logboek werkt heel fijn en de rapportages zijn altijd heel netjes.”


Persoonlijk en aandacht
Wij realiseren ons dat wij elke keer op bezoek zijn bij onze klanten en wij krijgen vaak de ruimte om zelfstandig door de bedrijfsruimten te lopen voor onze inspecties. Dat is vertrouwen en het ontlast de mensen op de werkvloer bij onze klanten.
“De mensen van GONE zijn zeer klantvriendelijk, vakbekwaam en beleefd. Ze lopen nooit zomaar door om aan hun inspectieronde te beginnen maar ze nemen de moeite om eerst aan te geven dat ze er zijn.”
GONE komt maandelijks langs bij Banketbakkerij Horizon om de inspecties uit te voeren. Tijdens onze bezoeken werken we nauw samen met Judith en haar collega's van de Technische Dienst om met name preventieve maatregelen af te stemmen en samen uit te voeren.
“Als ik op kantoor ben dan komen ze altijd wel even langs om te vertellen wat ze hebben gedaan of gezien. Dat is prettig en persoonlijk. We hebben sinds dit jaar een nieuwe collega van GONE en dan stellen ze zich netjes even voor. Als ik GONE nodig heb dan kan ik ze bellen en dan krijg ik altijd iemand aan de lijn die ons kent. Dat is zeer klantvriendelijk.”
