Mask
024 - 202 2260
info@gonepestcontrol.nl
+31242040220

Meeder Group: Korte lijnen en verwachtingen nakomen

Banner 15
Meeder Group is een toonaangevende internationale leverancier van hoogwaardige versproducten en zuivel gespecialiseerd in de bevoorrading van de cruise-industrie. Wat begon als een lokale Rotterdamse leverancier aan de scheepvaart is uitgegroeid tot een dynamische en veelzijdige organisatie met locaties in Nederland, Italië en Spanje. Met een rijke geschiedenis in de maritieme sector bedient Meeder Group tegenwoordig tal van gerenommeerde cruiselijnen wereldwijd. Dankzij sterke focus op kwaliteit, service en betrouwbaarheid zorgen zij ervoor dat passagiers kunnen genieten van de allerbeste ingrediënten waar ter wereld ze ook varen.

In een gesprek met Tristan Hardenbol, KAM-Manager bij de Meeder Group, vertelt hij waarom hij kiest voor een samenwerking met GONE pest control en wat het zijn organisatie heeft opgeleverd.

 

BRC audit

Meeder Group is volgens de kwaliteitsnorm BRC food met hoogste AA-status gecertificeerd.

“Eind oktober 2024 is de BRC audit uitgevoerd. De auditor vond de portal erg overzichtelijk. Alle verbeterpunten waren duidelijk aangegeven. Ook de reden van het bezoek stond helder vermeld, waardoor je in één oogopslag kon zien waarom GONE was langsgekomen.”

Korte lijnen

“Meeder Group werkte met een grote plaagdierbestrijder en daar waren wij niet tevreden over. Wij hebben toen bewust gezocht naar een kleinere partij met kortere lijnen en een beter administratief proces. Daarnaast is het voor ons belangrijk dat onze partner bereikbaar is en met GONE was dat gevoel heel goed.”

Bij GONE pest control hechten wij veel waarde aan de samenwerking met onze klanten en een goede communicatie begint met luisteren naar de wensen van de klant. Door ad hoc in te springen op vragen leren wij het bedrijf steeds beter kennen en kunnen wij meedenken met de oplossing die nodig is.

“Wij hebben bij GONE een vast contactpersoon en dat werkt heel prettig. René van GONE weet precies wat er speelt binnen ons bedrijf en hij voelt het goed aan.  We kunnen hem altijd bellen voor vragen en GONE denkt dan echt mee.”

Meedenken

De digitale vallen die wij hebben geplaatst in het magazijn zijn gevoelig voor aanraking. In een logistiek bedrijf is er altijd veel verkeer en worden de digitale vallen soms geraakt. Dat gaf te veel foutmeldingen. Door de vallen te beschermen met een beugel is dat probleem opgelost.

“Wij merkten in de portal van GONE dat 90% van de meldingen kwam door de mens in plaats van ongedierte. Dat is zeker niet altijd te voorkomen en daar heeft GONE heel adequaat op gereageerd door een oplossing te zoeken en de digitale vallen te beschermen met een beugel. Het maakt ons werk veel makkelijker en het is fijn om te merken dat een partner zelf het initiatief neemt om naar de oplossing te zoeken.”

Verwachtingen nakomen

“Zoals ik verwachtte krijgen we van GONE snel een antwoord op vragen en dat scheelt ons ergernis en frustratie. Ze hebben kennis van zaken en de communicatie is heel prettig. Ze hebben aandacht voor ons en ze zoeken altijd adequaat naar een oplossing.”

Bij GONE pest control nemen we de tijd om te luisteren naar de wensen van de klant zodat we begrijpen wat er speelt en direct antwoord kunnen geven wanneer er een vraag komt. Dat kunnen we van tevoren beloven maar het werkt alleen wanneer we het ook doen. Met aandacht en een actieve houding naar de klant zorgen wij ervoor dat verwachting worden nagekomen.