Mask
024 - 202 2260
info@gonepestcontrol.nl
+31242040220

Brasserie Zotte Lemke: Actief meedenken en geen zorgen

'T Zotte Lemke 1
Sinds februari 2024 zijn Joost en Jeroen de nieuwe eigenaren van Brasserie ‘t Zotte Lemke, een uniek restaurant in de Lange Hezelstraat. Het pand waarin ze gevestigd zijn ademt historie, van voor tot achter. Sommige delen van het pand zijn zelfs terug te leiden naar de middeleeuwen. Wij spraken met gastheer Joost Gijsbers over de samenwerking met GONE pest control.

“Wij werken in een uniek oud monumentaal pand in de oudste winkelstraat van Nederland, dat heeft absoluut zijn charme maar ook zijn uitdagingen met een kelder, een tuin en we zitten in de binnenstad! Dan moet je het goed geregeld hebben qua plaagdierbeheersing.”

Al jaren hetzelfde gezicht

“Ik ken Ad van GONE al jaren omdat hij ook al voor de vorige eigenaren werkte. Het voelt heel vertrouwd en ontspannen. Ad kent ons bedrijf van binnen en van buiten, dat maakt dat wij aan weinig woorden genoeg hebben en het contact is heel prettig en persoonlijk.”

GONE pest control werkt al jaren voor ’t Zotte Lemke en omdat Ad al jaren een van de vaste gezichten is, zijn er geen verrassingen meer en kunnen wij ontspannen samen met Joost kijken naar de kleine verbeteringen.

Actief meedenken

“Ik merk dat GONE heel actief is en altijd met een oplossing komt. Niets uitstellen maar gelijk doen. Ad heeft laatst tijdens de inspectieronde een aantal mieren zien lopen en hij heeft gelijk actie ondernomen om te voorkomen dat het een probleem wordt.”

In de Lange Hezelstraat werken wij veel met monumentale panden en dan ben je beperkter qua bouwkundige wering. Maar wanneer wij kleine aanpassingen kunnen doen dan maakt dat vaak een groot verschil en is de klant direct geholpen.

“We kregen het advies om preventief een gat in de meterkast te dichten, daar kijk je zelf eigenlijk nooit in dus dan is het fijn dat GONE met je meekijkt. En ze hebben het gat ook gelijk voor ons gedicht. Ze wachten niet af en ik heb altijd het gevoel dat ze de tijd nemen wanneer ze langskomen.”

De ene keer zijn we er korter en de andere keer duurt het wat langer omdat we dan direct iets oplossen zoals het dichten van gaten en kieren. Elke inspectieronde is voor ons belangrijk en daarom nemen we de tijd die we nodig hebben. We gaan altijd in gesprek met onze klanten en laten zien wat we tegenkomen. Als het kan wachten dan doen we het de volgende keer maar vaak is het net zo makkelijk om direct het probleem aan te pakken.

Geen zorgen

Met aandacht voor de wensen van de klant, vastberaden te zijn in het zoeken naar oplossingen en door het samen te doen kunnen wij ondernemers echt ontzorgen.

“Wij kunnen Ad altijd bellen wanneer we een vraag hebben en dan maakt hij tijd om even snel langs te komen wanneer dat nodig is. Het voelt goed wanneer je geen zorgen hebt over ongedierte dan kunnen wij ons elke dag focussen om er te zijn voor onze klanten en er een ontspannen en leuke avond van te maken.”